Returnering og ombytning

Hvis du ønsker at returnere eller ombytte en vare, så skal vi have modtaget returpakken senest 14 dage efter, at du har afhentet pakken. Ønsker du penge retur, kan der gå op til 5 hverdage, efter vi har modtaget din returforsendelse, før at du kan se pengene på din konto. Vi udbetaler kun penge på det kort, som ordren er købt med.

Overskrider du de 14 dages returret, tilbagebetaler vi pengene på et tilgodebevis eller kan nægte at returnere pengene, da returfristen er overskredet.

Returportal – sådan returnerer du nemt

Du returnerer ved at bruge vores returportal. Her skal du have dit ordrenr. og e-mail som ordren er bestilt i klar for at logge ind. Du kan her sende retur med GLS eller Postnord.

Du skal selv betale for at sende en vare retur. Betalingen sker igennem vores returportal. Hvis varen skal ombyttes til anden størrelse eller en anden model til tilsvarende pris, så betaler vi fragten for at sende den nye vare tilbage til dig igen.

GÅ TIL RETURPORTALEN HER

Sådan gør du

1. Log in på returportalen med dit ordrenr. og e-mail adresse.
2. Angiv hvilke varer du ønsker at returnere eller ombytte.
3. Vælg om du ønsker at sende retur med GLS eller Postnord.
4. Gennemfør din returbestilling.
5. Når du har gennemført bestillingen, modtager du en e-mail, hvor der er vedhæftet: returlabel, QR kode og faktura på dit køb.

Print selv
Har du mulighed for at printe returlabel ud, sættes returlabel på pakken og afleveres i nærmeste GLS eller Postnord pakkeshop.

Har du ikke printer?
Har du ikke mulighed for at printe, kan du benytte QR koden som er vedhæftet din bestilling. Du medbringer blot pakken og QR koden til nærmeste GLS eller Postnord pakkeshop, hvor en medarbejder scanner QR koden, hvorefter returlabel printes ud, som kan sættes på din pakke. Brug gerne din smartphone (mobiltelefon) til dette.

Vigtig: 

Varen bedes returneres i original emballage. Forsvarligt indpakket i pap/papir/plast. Skriv venligst ikke på den originale skoæske, da det forringer varens værdi.

Vil du ikke bruge vores returportal? 

Hvis du vælger at sende retur udenom vores returportal, skal pakken sendes til adressen herunder:

Damkjær Sko
Nørregade 45
7500 Holstebro

Husk at vedlægge ordrenr. og skrive hvad der skal ske med din vare(r).

Bemærk: Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav og ej heller ikke pakker sendt til pakkeshops og posthuse.

Returnering i butikkerne

Du kan også vælge at aflevere din returvare i vores butik i Holstebro, Struer, Thisted eller Rieker butikken i Århus. Vi gør opmærksom på at Århus butikken kun modtager Rieker varer.

Ved returnering i en fysisk butik skal ordrebekræftelsen du fik på e-mail ved bestilling altid medbringes.

Ombytning

Ønsker du at ombytte en vare, så kan du benytte vores returportal eller selv stå for forsendelsen. Hvis du selv ønsker at stå for at vælge forsendelse, skal du tydeliggøre på et stykke papir, dit ordrenummer og hvad du ønsker skal ske med dine vare(r).

Ved ombytning af varer, skal køber selv betale for at sende varen retur, men vi betaler returfragten tilbage til dig.

Hvis du ønsker en helt ny vare, skal du placere en ny ordre på webshoppen og returnere din gamle vare. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition.

Reklamation

Ønsker du at reklamere, bedes du sende en mail med billede(r), beskrivelse samt ordrenummer til web@damkjaersko.dk

Vi bestræber os på at svare indenfor 1-2 hverdage.

Returportalen kan ikke bruges til reklamationer.

Har du spørgsmål? 

Har du spørgsmål til returnering, ombytning eller reklamation kan du kontakte vores kundeservice på web@damkjaersko.dk eller ringe på tlf.: 22 97 13 40 alle hverdage fra 10.00 – 15.00.